Oblíbené Diety .cz -> Sportovní odtučňovací dieta

Sportovní odtučňovací dieta – jak zhubnout až 7 kg za 14 dní?

V tomto článku se dozvíte:

  1. Jak sportovní odtučňovací dieta funguje a co musíte dodržovat?
  2. Jaké má dieta nevýhody?
  3. Co dělat, když diety ani cvičení nezabírá?

Potřebujete co nejrychleji zhubnout? Jedním z možných řešení je sportovní odtučňovací dieta. Co vám může tato dieta přinést a jaké jsou naopak její nevýhody?

1) Jak sportovní odtučňovací dieta funguje a co musíte dodržovat?

Sportovní odtučňovací dieta neboli také mléčná dieta vám může přinést skutečně rychlé výsledky. Zhubnout můžete i 7 a více kilogramů za 14 dní. Čím více vážíte, tím více pravděpodobně zhubnete.

Dieta je založena na extrémním snížení kalorického příjmu. V jejím průběhu můžete konzumovat pouze mléko a mléčné výrobky.

V menší míře povoluje dieta také maso a zeleninu.

Také je nutné upravit své stravovací návyky. Sportovní odtučňovací dieta nařizuje minimálně pět jídel denně – je také důležité zvýšit svůj pitný režim.

A na co budete muset zapomenout? Zcela zapovězené jsou přílohy, také tučná jídla a uzeniny, sladké potraviny včetně slazených nápojů a tak dále.

Jídelníček je přesně stanovený a je nutné jej dodržovat.

2) Jaké má dieta nevýhody?

Ačkoli vás sportovní odtučňovací dieta může během velmi krátké doby připravit o mnoho kilogramů, nepočítejte s tím, že si svou váhu po skončení diety dlouho udržíte. Dostavení jojo-efektu je prakticky jisté. Dopad bude o to horší, že při dietě se zpomalí váš metabolismus.

Počítejte také s tím, že při dietě budete mít velký hlad. Nedostatek sacharidů způsobí, že budete mít problémy i s jednoduchými fyzickými činnostmi.

Při dietě do sebe dostáváte velké množství bílkovin, ale ostatní živiny chybí. Z toho důvodu je tato dieta velmi nešetrná k vašemu organismu. Rozhodně se nepokoušejte držet ji déle než 14 dní a nevracejte se k ní příliš často (nanejvýš 2krát do roka).

Zvláště, pokud nejste zvyklý na mléčné výrobky a živočišnou stravu vůbec, bude pro vás sportovní odtučňovací dieta představovat extrémní zátěž.

To, co shodíte, bude zahrnovat i tukové zásoby, ale z větší části pouze vodu a bohužel musíte počítat i s úbytkem svalové hmoty.

3) Co dělat, když diety ani cvičení nezabírá?

Obecné postupy (jako cvičení a snižování porci) mohou být samozřejmě užitečné v jednoduchých případech.

Faktem však zůstává, že nadváha je zdravotní problém jako každý jiný – a s jistotou se jej zbavíte pouze tehdy, pokud navštívíte specialistu, který se tímto zdravotním problémem zabývá a denně ho pomáhá lidem řešit.

Kdyby pacienti s angínou nešli k praktickému lékaři a místo toho se léčili podle rad z časopisu, také by se jich moc nevyléčilo.

Pokud Vás zajímá více informací o tom, jak se hubne za pomoci specialistů na hubnutí, klikněte na ikonu níže: