Oblíbené Diety .cz -> Zaručená dieta

Zaručená dieta – 3 kroky k tomu, abyste našli tu svou

V tomto článku se dozvíte:

  1. Existuje zaručená dieta?
  2. Tak co vám pomůže zhubnout?
  3. Co dělat, když diety ani cvičení nezabírá?

Jak vypadá zaručená dieta a může vůbec existovat? To se dozvíte v našem článku.

1) Je zaručená dieta skutečnost, nebo mýtus?

Prakticky každou chvíli nás na internetu, v časopise nebo jiném médiu praští do očí titulek: „Zaručená dieta!“

Lze těmto tvrzením věřit, nebo tyto články lžou?

Skutečně funkční dietu mnohem spíše získáte od profesionálního dietologa než na internetu. Dieta vám bude sepsaná na míru, bude respektovat váš zdravotní stav a specifické potřeby, takže vás s velkou pravděpodobností dovede do cíle zdravěji a spolehlivěji než jakákoli obecná dieta, kterou můžete zkusit.

To neznamená, že všechny diety, které najdete, jsou neúčinné – naopak – některé skutečně ve většině případů poskytnou uživateli slibovaný výsledek. Avšak za jakou cenu?

Drastická zaručená dieta typu zeleninové, ananasové či vajíčkové vám mohou pomoci ve velmi krátkém čase shodit.

Shazujete však vesměs vodu a svalovou hmotu a tyto diety v podstatě připomínají obyčejné hladovění – to znamená, že výsledek v podobě úbytku váhy se logicky dostaví – avšak dostavit se mohou také zdravotní obtíže a v každém případě počítejte s velmi rychlým jojo-efektem. Jeho dopad je ještě umocněn tím, že v průběhu agresivní diety se váš metabolismus zpomalí.

2) Jak se stravovat, aby byl úspěch jistější?

Lepší než zkoušet na svém nebohém těle, která takzvaná zaručená dieta zafunguje – je začít se dlouhodobě řídit správnými stravovacími návyky – ty prospívají vašemu zdraví a s největší pravděpodobností vám pomohou zbavit se tuků.

Začněte s tím, že se pokusíte rozhýbat svůj metabolismus, aby rychleji spaloval.

Toho můžete dosáhnout tak, že budete jíst častěji v menších porcích a pravidelně! Mezery mezi jídly by měly být nanejvýš 3 až 4 hodiny.

Zásadně se vyhýbejte hladovění. Dopřejte si dostatek bílkovin, jejichž zpracování je energeticky náročné. Zvyšte příjem tekutin a dbejte na vydatnou snídani.

Ke zrychlení metabolismu a hubnutí přispívají také konkrétní potraviny. Patří mezi ně chilli papričky, zelený čaj, zázvor, skořice, brokolice, kysané zelí, křen a další.

Další nesmírně důležitou látkou pro hubnutí je vláknina – dávejte si zeleninu ke každému jídlu, abyste jí tělu dodali dostatek.

V zájmu svého zdraví jezte pestře a dlouhodobě nevynechávejte žádnou složku potravy ani živinu. Bílkoviny, tuky, sacharidy, vitamíny i minerály jsou nezbytné pro správné fungování organismu.

Zaručená dieta postavená na těchto základech vám může pomoci rozumně hubnout a lépe se cítit.

3) Co dělat, když diety ani cvičení nezabírá?

Obecné postupy (jako cvičení a snižování porci) mohou být samozřejmě užitečné v jednoduchých případech.

Faktem však zůstává, že nadváha je zdravotní problém jako každý jiný – a s jistotou se jej zbavíte pouze tehdy, pokud navštívíte specialistu, který se tímto zdravotním problémem zabývá a denně ho pomáhá lidem řešit.

Kdyby pacienti s angínou nešli k praktickému lékaři a místo toho se léčili podle rad z časopisu, také by se jich moc nevyléčilo.

Pokud Vás zajímá více informací o tom, jak se hubne za pomoci specialistů na hubnutí, klikněte na ikonu níže: